Vitajte v elektronickom systéme HELPDESK.

Rozdelenie oddelení, ktoré riešia jednotlivé poruchy a problémy:

  • Technické oddelenie - zastrešuje problémy spojené s technickým stavom predajní
    • (mikroklíma, RVM/Tomra, alarm, kamery, BOZP / PO, deratizácie a dezinsekcie, drobné stavebné údržby, elektrinu, kúrenie a klimatizáciu, RVPS, vodu a kanalizáciu a pod.)
    • Kontakt HOTLINE TO : 02/ 2090 9200
    • Facility technici : Emil Bjel; Patrik Germányi; Roman Gorelka; Erik Rajt; Vasilišin Zdenko, Ondrej Macko, Oľga Dobrovičová, Jozef Mertinyak
  • Technický sklad MTZ- zastrešuje dodávku MTZ vybavenia pre predajne
    • (regálové systémy, cenovkové značenie, vybavenie čerstvých úsekov (pekarina/OÚ/OZ))
    • Kontakty na oddelenie technického skladu MTZ : Martin Šiška - 0914 364 211; Radovan Churavý - 0904 961 158; Miroslav Školek - 0904 961 380
  • IT Hotline - oddelenie na nahlasovanie všetkých ticketov spadajúcich pod IT Oddelenie.
    • bez nutnosti osobnej návštevy technika IT(požiadavky na stiahnutie kamerového záznamu, zabezpečenie výkonu metrológie, nefunkčný internet, telefón, e-mail, nastavenie cien, váh a skenerov, nastavenie počítačov, tlačiarní, podpora užívateľov a pod.)
    • nutný výjazd technika IT (servis počítačov, skenerov, pokladní, váh - výmena pokazených dielov)
    • Kontakt HOTLINE IT : 02/ 2090 1997
  • IT Technici - slúži na eskaláciu ticketov pracovníkom IT-HOTLINE, ktorí vyhodnotia, že takéto tickety svojou povahou spadajú na riešenie pre výjazdového technika IT oddelenia. Pracovníci predajní toto oddelenie pri zadávaní ticketov v ponuke oddelení nevidia.
    • (servis počítačov, skenerov, pokladní, váh, dochádzkového systému, overovača cien, malých záložných zdrojov pripojených k PC/SCO/Servru a pod. - výmena pokazených dielov)
  • IT Centrála - slúži na priame nahlasovanie ticketov z oblasti IT len pre zamestnancov Centrály, alebo na eskaláciu ticketov pracovníkom IT-HOTLINE alebo IT-TECHNICI, ktorí vyhodnotia, že takéto tickety svojou povahou spadajú pod riešenie pracovníkom IT Centrály. Pracovníci predajní toto oddelenie pri zadávaní ticketov v ponuke oddelení nevidia.
    • (AMS nastavenia zmien, BOSS Enterprise, BYZNYS, EDI, Power BI, Požiadavky na vývoj, Softip HR a iné)
  • Poistné udalosti
    • oddelenie slúžiace na nahlasovanie poistných udalostí
    • Kontakt pre poistné udalosti : Ing. Alena Bojkovská - 0918 117 147
  • Odpadové hospodárstvo
    • (Kontajnery, Lisy, Zvoz bedničiek)
    • Kontakty pre odpady : Mária Szighardtová - 0914 364 910
  • Marketing - zastrešuje vernostné karty, legislatívne značenie, náborové plagáty a letáky, úpravy a opravy reklamných prvkov
    • (logá, polepy, billboardy, obvodová navigácia v predajni, regálová navigácia, reklamné obklady stien a pod.)
    • Kontakty pre marketing : Jozef Dudo - 0904 962 318; Gabriela Majtánová 0904 961 228; Lucia Trčanová - 0911 598 177
  • Auto Dispo - oddelenie na riešenie problémov s návrhom objednávok v systéme B.O.S.S. Enterprise

Využite sekciu Rýchla pomoc - Návodykde sa Vám budeme snažiť prinášať jednoduché návody s popisom riešenia pri bežných problémoch.

Pri nahlasovaní ticketov venujte prosím zvýšenú pozornosť správnemu začleneniu Vášho problému a poruchu nám čo najvernejšie popíšte. Využite tiež možnosť pridania prílohy (napr. fotografie poškodeného zariadenia, chybovej hlášky a pod.). Toto všetko pomôže vyriešiť Vaše požiadavky rýchlejšie.

Pri problémoch s prihlásením sa do systému HELPDESK Terno kontaktujte prosím náš HOTLINE na tel. čísle 02/ 2090 1997, prípadne nám napíšte e-mail na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. 

HELPDESK Team

terno logo                  KRAJ logo15                        Konrad official